تیشرت یقه گرد پنبه

تولید کننده انواع تیشرت یقه گرد پنبه، تیشرت یقه گرد تبلیغاتی، تی شرت تبلیغاتی، تیشرت ساده تبلیغاتی، تیشرت پنبه ای تبلیغاتی، با چاپ و گلدوزی و رنگ بندی به سفارش شما

رنگ بندی

7 روز هفته

24 ساعته

امکان تحویل

با پست و تیپاکس

ضمانت

اصل بودن کالا

امکان

پرداخت در محل

تبلیغ کنید تا دیده شوید

تیشرت یقه گرد پنبه تبلیغاتی

تیشرت یقه گرد پنبه، جنسی از پنبه بسیار خنک دارد. این تیشرت برای اهداف گوناگونی از جمله استفاده روزانه، محل کار و استفاده به‌عنوان تیشرت برای زیر لباس‌کارهای دو بنده و دو تکه کاربرد دارد. برخی صنایع و سازمان‌ها برای تبلیغات خود از این نوع تیشرت استفاده می‌کنند. افراد شاغل مانند مهندسان و کارکنان دفتری نیز از تی شرت یقه گرد پنبه جهت راحتی در محل کار بهره می‌برند.

کاربرد تیشرت یقه گرد

تیشرت یقه گرد به عنوان لباسی راحت برای سر کار رفتن و نیز انجام کارهای روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کارکنان شرکت‌ها و مهندسانی که در محیط‌های دفتری مشغول به کار هستند از این نوع تیشرت به‌دلیل راحتی و خنکی آن استفاده می‌کنند. کاربرد دیگر این محصول این است که از آن به‌عنوان تیشرت تبلیغاتی یقه گرد استفاده می‌شود. بدین معنی که برخی از شرکت‌ها، سازمان‌ها و صاحبان مشاغل به‌منظور تبلیغ برند آرم گروه تجاری خود را بر روی این تیشرت‌ها درج می‌کنند. بدین صورت این سازمان‌ها و شرکت‌ها از این نوع لباس به‌عنوان ابزاری برای تبلیغ استفاده می‌کنند. این تیشرت برای افرادی که دارای شغل‌هایی چون تعمیرات و تأسیسات و یا کشاورزی هستند و از لباس‌کارهای دو بنده استفاده می‌کنند نیز کاربرد دارد. بدین صورت که  آن‌ها از تیشرت یقه گرد به‌عنوان لباسی برای زیر لباس‌کار دوبنده استفاده می‌نمایند. افرادی که قصد دارند در نمایشگاه‌ها شرکت کنند می‌توانند با استفاده از تی شرت یقه گرد پنبه با درج لوگوی خود برای تبلیغات بهره بگیرند.

مدل‌های تی شرت تبلیغاتی یقه دار جودون

طراحی تیشرت یقه گرد

در طراحی و تولید تیشرت یقه گرد پنبه استانداردهای خاصی در نظر گرفته شده است. به‌گونه‌ای که می‌توان از آن برای محل کار استفاده کرد. در مورد نحوه دوخت این نوع لباس نیز باید گفت که به‌دلیل استفاده مشاغل مختلف از این تیشرت سعی می‌شود دوخت یکدست و تمیزی داشته باشد. یقه این نوع تیشرت کش بافت بوده و از سایزبندی استانداردی برخوردار است. تیشرت یقه گرد پنبه چهار سایز استاندارد مدیوم، لارج، ایکس لارج و دو ایکس لارج دارد. به همین دلیل همه افراد با هر سایزی می‌توانند از این تیشرت کاربردی در محل‌های اداری و کاری استفاده نمایند. این تیشرت همچنین رنگ‌بندی بسیار کاملی دارد و در انواع رنگ‌های قرمز، سفید، زرد، مشکی، سبز و… در دسترس است.

تیشرت تبلیقاتی یقه گرد

تیشرت‌های یقه گرد ابزاری مناسب جهت تبلیغات سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف به‌شمار می‌روند. این تیشرت‌ها ابزارهایی مؤثر برای ترویج و ارتقای برندها و تبلیغات مختلف هستند. شرکت‌های مختلف با چاپ لوگو، تصویر و یا شعار تبلیغاتی مربوط به برند خود می‌توانند از تیشرت یقه‌گرد برای ارائه پیام‌های تبلیغاتی خود استفاده کنند. تیشرت‌های تبلیغاتی می‌توانند به‌عنوان بخشی از کمپین‌های تبلیغاتی به گسترش شناخت برند یا محصول موردنظر کمک کنند. مردم با دیدن لوگو، تصویر یا شعار تیشرت‌های تبلیغاتی یقه گرد به مرور با برند مربوطه آشنا می‌شوند و به آن مراجعه می‌کنند. در واقع استفاده از تیشرت‌ تبلیغاتی یقه گرد در نمایشگاه‌ها، رویدادها و جلسات تبلیغاتی موجب آشنایی افراد با برند و لوگوی موردنظر می‌شود. و اینگونه برندها به مردم شناسانده می‌شوند.

ویژگی‌های تیشرت یقه گرد

تیشرت‌های یقه گرد ویژگی‌های مختلفی دارند از جمله اینکه به‌سبب راحتی و سادگی بهترین گزینه برای استفاده روزانه به‌شمار می‌روند. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های تیشرت یقه گرد پنبه را نام می‌بریم.

  • سادگی و راحتی : این تیشرت‌ها بسیار راحت بوده و می‌توان از آن‌ها برای فعالیت‌های روزانه استفاده کرد. راحتی این تیشرت‌ها موجب شده تا برخی از افراد برای ورزش‌های صبحگاهی و پیاده‌روی از آن استفاده کنند.
  • طرح و رنگ متنوع: یکی دیگر از ویژگی‌های تیشرت یقه گرد پنبه تنوع زیاد رنگ و طرح آن است. این تیشرت‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی برای همه سلیقه‌ها در دسترس است. این ویژگی سبب شده تا افراد با هر سلیقه‌ای بتوانند تیشرت مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
  • مناسب برای تبلیغات: از دیگر ویژگی‌های تیشرت یقه گرد پنبه این است که برندهای مختلف می‌توانند از آن به‌عنوان تیشرت تبلیغاتی استفاده کنند. در واقع تیشرت‌های یقه گرد بهترین ابزار برای تبلیغ محصول، لوگو و برندهای گوناگون هستند.
تی‌ شرت‌های تبلیغاتی کسا

قیمت تیشرت یقه گرد پنبه

قیمت تیشرت یقه گرد پنبه به عوامل مختلفی چون جنس پارچه، طراحی و نوع دوخت آن بستگی دارد. برخی از تولیدی‌ها از پارچه‌های پنبه باکیفیت دو رو برای دوخت تیشرت یقه گرد پنبه استفاده می‌کنند. استفاده از متریال درجه یک کیفیت محصول را بالا می‌برد و در نتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. نوع دوخت نیز می‌تواند در قیمت تأثیرگذار باشد بدون شک تیشرت‌هایی که دوختی یکدست و زیبا دارند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

خرید تیشرت یقه گرد پنبه

در هنگام خرید تیشرت یقه گرد پنبه به نکاتی مانند سایز موردنظر، جنس پارچه و کیفیت دوخت توجه کنید. برای خرید تیشرت یقه گرد پنبه سعی کنید این محصول را از تولیدی‌های معتبر و باتجربه خریداری نمایید. تولیدی کساء همواره در تلاش است تا انواع لباس کار و تی شرت تبلیغاتی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بنابراین اگر قصد خرید تی شرت باکیفیت و بادوام برای محل کار دارید حتما با ما تماس بگیرید.

محصولات مشابه

کاپشن و شلوار

کاپشن و شلوار

انواع کاپشن و شلوار تبلیغاتی در رنگ بندی و سایز بندی دلخواه برای موسسات، شرکت ها، سازمان ها و کارخانه ها.

تیشرت تبلیغاتی یقه دار جودون مدل 4

تی شرت یقه دار جودون

انواع تیشرت یقه دار تبلیغاتی، پولوشرت تبلیغاتی، تیشرت جودون تبلیغاتی، انواع تیشرت سه دکمه با چاپ و گلدوزی و رنگ دلخواه و سفارشی شما.

لباس کار یکسره

مناسب مشاغلی که دارای فعالیت بدنی زیاد هستند. بدن فرد را به صورت کامل پوشش می دهد و مانع از کثیفی لباس شخصی درحین انجام فعالیت های مختلف می‌شود.