خرید عمده لباس کار 

خرید لباس کار از ملزومات مهم و اساسی کارگاه‌ها و کارخانه‌ها است. اگر قصد خرید لباس کار به صورت عمده را دارید لازم است که به برخی از نکته‌ها در این زمینه توجه کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد خرید عمده لباس کار با شما صحبت کنیم.

قیمت و کیفیت در خرید لباس کار عمده

یکی از موضوعات مهمی که برای اغلب خریداران در خرید عمده لباس کار پیش می‌آید همین بحث قیمت و کیفیت لباس‌های کار است. در نظر داشته باشید که در صنایع پوشاک کیفیت و قیمت دو اصلی جدایی‌ناپذیر هستند. برای مثال اگر شما یک کارفرما هستید و می‌خواهید برای کارکنان زن مانتو اداری بخرید باید به کیفیت بالای کار و قیمت بیشتری که باید بپردازید توجه کنید. هر چقدر مقدار بودجه‌ای که صرف می‌کنید تا به صورت عمده برای کارکنان لباس کار تهیه کنید بیشتر باشد کیفیت کار به مراتب بیشتر است. بنابراین این مورد یکی از اصل‌های مهم در خرید لباس فرم است که باید به آن توجه کرد.

اگر قصد دارید تا بودجه کمتری بپردازید لباس کار شما ممکن است کیفیت قابل‌قبول را نداشته باشد. اما نکته مهم این که برخی از افراد با این مشکل روبه‌رو می‌شود که علی‌رغم این که هزینه بالایی پرداخته‌اند اما لباس کاری که دریافت کرده‌اند به اندازه لازم دارای کیفیت خوبی نیست. برای این که با این مساله روبه‌رو نشوید باید به برخی از نکات توجه کنید:

  1. انتخاب کردن یک تولیدی حرفه‌ای برای خرید عمده لباس کار

اگر طرف قرارداد شما یک تولیدی معروف و حرفه‌ای باشد می‌توانید از بابت هزینه‌ای که می‌پردازید با توجه به کیفیت کاری که دریافت می‌کنید آسوده‌خاطر باشید. در این راستا لازم است که تنها از جاهایی خرید کنید که مشتریان رضایت کاملی از آن‌ها دارند. برخی از شرکت‌های قدیمی خوش‌نام هستند که هرگز کیفیت را فدای دریافت سود بالاتر نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید:  چرا نباید لباس کار ارزان بخریم؟

  1. با کارخانه‌های بزرگ و شرکت‌های مطرح همکاری داشته باشند

برای این که بتوانید لباس کار عمده را برای کارکنان شرکت یا کارخانه خود خریداری کنید می‌توانید به رزومه و شرکت تولیدی توجه کنید. تولیدکننده‌هایی که پیش از این برای شرکت‌های بزرگ لباس فرم تولید کرده‌اند گزینه مناسبی برای انتخاب به شمار می‌آیند. این تولیدی‌ها در واقع با فضای تولید لباس کار در حجمی انبوه به اندازه کافی آشنایی دارند. بنابراین می‌توانند یک انتخاب درست برای شما باشند.

  1. انتخاب مدل و رنگ برای خرید عمده لباس کار

مدل لباس کار باید با شرایط موجود در محل مار همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر نیروهای کار در کارگاهی کار می‌کنند که دارای تجهیزات برقی در ولتاژهای بالا است باید در تهیه لباس کار از زیپ و دکمه فلزی استفاده نشود. ممکن است در نگاه اول این موضوعات بسیار ساده به نظر برسند. اما توجه نکردن به این قبیل مسائل می‌تواند عواقب بسیار بدی را برای کارکنان و کارفرماها به دنبال داشته باشد. در مبحث انتخاب رنگ نیز برای لباس کار باید به نظر سازمان موردنظر توجه کرد.

  1. سایز گیری در خرید عمده لباس کار

زمانی که تعداد سفارش‌ها بسیار زیاد باشد سایز گیری یکی از مشکلات مهم و پر رنگ است. اگر پروسه سایز گیری لباس فرم به طور درستی صورت نپذیرد می‌تواند مشکلات زیادی را برای شرکت مربوطه ایجاد کند. به طور معمول برای این قبیل پروژه‌ها سایز گیری می‌تواند مرحله‌ای بسیار زمان‌بر باشد. اما تولیدی‌های معتبر و حرفه‌ای می‌دانند با ابتکارات خود چگونه این مشکل را به راحتی برطرف کنند. برای مثال برخی از تولیدکننده‌ها در محل کار سایز گیری را انجام می‌دهند و یا این که سری سایز را برای اندازه گرفتن به وسیله مشتری ارسال می‌کنند.

  1. زمان‌بندی و تحویل

تولیدی‌های معتبر و بزرگ زمانی کوتاه را برای تهیه لباس‌های کار به صورت عمده در نظر می‌گیرند. به علت نظم و دقت و تبحر بالایی که این شرکت‌ها دارند می‌توانند در زمانی بسیار مناسب کارها را به کارفرما تحویل دهند. البته با توجه به پوشاک تولیدی زمان تحویل می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد. اما زمان تخمینی که این تولیدی‌ها در نظر می‌گیرند معمولا سر وقت است.

بیشتر بخوانید:  لباس کار مکانیکی باید چگونه باشد؟

برخی از تولیدی‌ها سرعت بالایی در زمان تحویل دارند. برای مثال سفارش‌های بیشتر از هزار تا را در زمانی کمتر از یک هفته به خریدار تحویل می‌دهند. در هر شکل لازم است که برنامه‌ریزی درستی در خط تولید و مدیریت پروژه صورت بگیرد تا پیش‌بینی وقت تحویل کار دقیق‌تر شود.

6.    مواد استفاده شده در تهیه لباس کار

در زمان خرید لباس کار لازم است که به متریالی که در تهیه لباس‌ها استفاده می‌شود توجه کرد. برای مثال نوع پارچه، زیپ، نخ و دکمه از جمله موادی هستند که در تهیه لباس کار استفاده می‌شوند و باید دارای کیفیت خوبی باشند. بهره‌گیری از مواد عالی سبب می‌شود تا طول عمر لباس‌های کار زیادتر شود.

نکته دیگر این که انتخاب نوع متریال باید با توجه به شرایط کاری در نظر گرفته شود. در نواحی گرم نباید از پارچه‌های ضخیم برای دوخت البسه استفاده کرد. باید افراد جنس لباس را به گونه‌ای انتخاب کنند که به راحتی چروک نشود و قابلیت شست‌وشو داشته باشد. همچنین باید به طراحی لباس کار نیز توجه شود.

تولیدی‌های حرفه‌ای به همه موارد بالا توجه دارند و قیمت را متناسب با کاری که انجام می‌دهند دریافت می‌دارند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله در مورد خرید عمده لباس کار با شما صحبت کردیم. لازم است که در زمان تهیه لباس کار به همه این موارد دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین لباس فرم را انتخاب کنید. لباس کار کسا به عنوان بهترین تولیدی لباس کار آماده انجام سفارشات شماست.

 

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *