شلوار بندی (لباسکار دوبنده)

لباسکار دوبنده (شلوار بندی) تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها برای فصول معتدل و گرم که می‌توان آن را با تی شرت تبلیغاتی جودون ست کرد و یک ست لباس کار خنک و شیک داشت.

رنگ بندی

7 روز هفته

24 ساعته

امکان تحویل

با پست و تیپاکس

ضمانت

اصل بودن کالا

امکان

پرداخت در محل

تبلیغ کنید تا دیده شوید

شلوار بندی یا لباسکار دوبنده تبلیغاتی

لباس‌کارها اغلب برای حفاظت کارگران و کارکنان مشاغل مختلف به کار می‌روند. یکی از انواع لباس‌کار شلواربندی است. لباسکار دو بنده یا شلواربندی که به آن بیلرسوت نیز گفته می‌شود نوعی از لباسکار است که کاربرد بسیاری دارد.

شلواربندی از نظر ظاهری شبیه به دو بنده گشتی‌گیران است اما از نظر اندازه راحت‌تر و گشادتر از آن است. برای پوشیدن لباسکار دوبنده باید ابتدا پاها را در قسمت شلوار این لباس وارد کرد. و پس از آن با بستن دوبنده‌های لباس در قسمت جلوی سینه آن را پوشید.

این نوع از لباس‌ کار معمولاً دارای یک جیب بزرگ زیپی بر روی سینه است که برای استفاده به عنوان جیب ابزار کارایی دارد.

خصوصیات کلی لباسکار دوبنده

لباسکار دوبنده از جمله لباس‌ کارهای پرطرفدار و کاربردی است که در مشاغلی چون تعمیرات، تأسیسات و کشاورزی کاربرد دارد. این لباس‌کار به‌دلیل طراحی یکسره‌ای که دارد استفاده از آن در هنگام کار بسیار راحت است. و می تواند روند انجام کار موردنظر را بهبود بخشد. دلیل نامگذاری این نوع از لباس‌ کار به لباسکار دوبنده یا شلواربندی به سبب استفاده از بند در طراحی آن است. قسمت جلویی این لباس‌کار با دو عدد بند از روی شانه عبور می‌کند و به بخش پشت آن متصل می‌شود. بندهای این لباس‌ کار قابل تنظیم بوده و استفاده‌کنندگان از آن می‌توانند بر اساس قد بالاتنه خود آن‌ها را تنظیم نمایند. از دیگر ویژگی‌های لباسکار دوبنده که آن را به یکی از لباس‌ کارهای پرطرفدار تبدیل نموده است داشتن جیب‌های متعددِ آن است. شلواربندی در قسمت بالاتنه و بر روی سینه یک جیب بزرگ دارد. این جیب بزرگ کارایی لباسکار دوبنده را چند برابر می‌کند و برای مشاغلی که به ابزارآلات مختلف در حین انجام کار نیاز دارند، بسیار کمک‌کننده است. علاوه بر این جیب بزرگ، شلواربندی جیب‌هایی در اطراف و نیز در پشت دارد که برای نگهداری ابزارآلات در حین کار کاربرد دارند. 

لباسکار دوبنده شلوار بندی

چه کسانی از لباس‌کار دوبنده استفاده می‌کنند؟

اغلب افرادی که در مشاغلی چون تعمیرات خودرو، تعمیر لوازم خانگی، تأسیسات و کشاورزی کار می‌کنند از این لباس استفاده می‌کنند. از دیگر کسانی که از این لباس استفاده می‌کنند می‌توان به استادکاران، مهندسان ساختمانی و عمرانی، صنعتگران و کارگرهای صنایع و مشاغل مختلف اشاره کرد.

انواع لباسکار دوبنده

لباس‌ کارهای دوبنده بر اساس کارایی که از آن‌ها انتظار می‌رود به انواعی تقسیم می‌شوند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • لباسکار دوبنده ضد آب: این نوع از لباسکار دوبنده برای استفاده در شرایط بارانی و مرطوب کاربرد دارد. این لباس‌کار از کارگران در برابر آب و رطوبت محافظت می‌کند.
  • لباسکار دوبنده ضد حریق: این نوع از لباسکار دوبنده برای آتش‌نشانان و کسانی که در معرض خطرات آتش و سوختگی ناشی از آن هستند، کاربرد دارد. در طراحی این نوع از لباس‌ کارهای دوبنده از جنس پارچه خاص و نیز تکنولوژی‌های خاصی بهره گرفته شده است. استفاده از پارچه نسوز و تکنولوژی‌های ویژه در این لباس‌کار افراد استفاده‌کننده را از خطرات احتمالی ناشی از آتش و حرارت محافظت می‌نماید.
  • لباسکارهای دوبنده با دید بالا: این نوع از لباس‌کارها برای کارگرانی تولید شده‌اند که در محیط‌هایی مانند ریل‌ها و جاده‌ها مشغول به کار هستند. این لباسکارهای دوبنده دارای قطعاتی برای بازتابندن نور هستند.

قیمت لباسکار دوبنده

بهترین قیمت‌ لباس کار دوبنده را در پوشاک صنعتی کساء پیدا می‌کنید. قیمت این نوع از لباسکارها به عواملی چون جنس پارچه، سایز، تعداد، نوع بسته شدن آن (زیپی یا دکمه‌ای)، طراحی و کیفیت آن بستگی دارد. هر چه جنس پارچه باکیفیت‌تر باشد یا ویژگی‌هایی چون نسوز و ضد رطوبت داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. باید توجه داشت که به‌دلیل تنوع زیاد لباس‌کارهای دوبنده قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. برخی از لباس‌ کارهای دوبنده طراحی و کاربردهای ویژه‌ای دارند که همین موجب می‌شود تا قیمت بالاتری نیز داشته باشند.

نکات مهم در هنگام خرید لباسکار دوبنده

از جمله نکاتی که در هنگام خرید لباسکار دوبنده به آن توجه نمود این است که لباسکار باید متناسب با شغل و کار مورد نظر شما باشد. بدین معنی که باید در هنگام خرید جنس لباس‌کار، نحوه شستشوی آن، اندازه مناسب و راحتی و ضخامت آن را مدنظر داشته باشید. در ادامه برخی از نکات مهمی که باید در زمان خرید لباسکار دوبنده در نظر داشته باشید را بیان می‌کنیم.

  • جنس لباسکار دوبنده: جنس پارچه لباس‌کار باید مناسب محل کار و شغل فرد باشد. به‌عنوان مثال افرادی که جوشکاری می‌کنند باید شلواربندی را خریداری کنند که جنسی محکم و نسوز داشته باشد. جنس نسوز موجب می‌شود تا لباس‌کار در برابر جرقه‌های جوشکاری مقاومت خود را حفظ نماید.
  • نحوه شست‌وشو لباسکار دوبندی: در برخی از کارها مانند تعمیرات خودرو افراد بیشتر در معرض کثیفی‌های ناشی از روغن و گریس قرار دارند. به همین دلیل باید لباسی را خریداری کنند که قابل شستشو باشد و جنسی داشته باشد که روغن به‌راحتی از روی آن پاک شود. یا برخی از مشاغل نیاز به لباس‌کاری دارند که با شستشوی مکرر خراب نشود.
  • راحتی و تبادل گرمای لباسکار دوبنده: لباسکار باید متناسب با فصل کار و گرما و سرما باشد. لباس‌های نخی مناسب فصل تابستان و لباس‌های لی و کتان مناسب فصول سرد سال هستند.
  • اندازه لباسکار دوبنده: لباسکار باید کاملا سایز کسی باشد که از آن استفاده می‌کند. لباس‌های تنگ یا خیلی گشاد مانع از حرکت و راحتی فرد استفاده‌کننده آن می‌شوند.
لباسکار دوبنده و یکسره

خرید لباسکار دوبنده

برای خرید لباسکار دوبنده یا شلواربندی باکیفیت و قیمت مناسب می‌توانید به سایت کساء مراجعه کنید. تولیدی لباس‌کار کساء انواع لباسکارهای مختلف در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون را برای مشتریان خود تولید می‌کند و مستقیم بدست آن‌ها می‌رساند. بنابراین اگر به‌دنبال لباسکار دوبنده متناسب با شغل خود هستید حتماً به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

محصولات مشابه

لباسکار یکسره

لباسکار یکسره

مناسب مشاغلی که دارای فعالیت بدنی زیاد هستند. بدن فرد را به صورت کامل پوشش می دهد و مانع از کثیفی لباس شخصی درحین انجام فعالیت های مختلف می‌شود.

کاپشن تک

کاپشن تک

انواع کاپشن تک تبلیغاتی در رنگ بندی و سایز بندی برای موسسات، شرکت ها، سازمان ها و کارخانه ها. امکان درج لوگو سازمان به سفارش شما.

تیشرت تبلیغاتی یقه دار جودون

تی شرت یقه دار جودون

انواع تیشرت یقه دار تبلیغاتی، پولوشرت تبلیغاتی، تیشرت جودون تبلیغاتی، انواع تیشرت سه دکمه با چاپ و گلدوزی و رنگ دلخواه و سفارشی شما.