کاپشن و شلوار

تولید کننده انواع کاپشن و شلوار تبلیغاتی در رنگ بندی و سایز بندی دلخواه برای موسسات، شرکت ها، سازمان ها و کارخانه ها.

رنگ بندی

7 روز هفته

24 ساعته

امکان تحویل

با پست و تیپاکس

ضمانت

اصل بودن کالا

امکان

پرداخت در محل

تبلیغ کنید تا دیده شوید

کاپشن و شلوار تبلیغاتی

کاپشن و شلوار لباس‌کاری دو تکه است که از کاربران در برابر خطرات احتمالی محل کار محافظت می‌نماید. این لباس‌کار علاوه بر ایمنی و حفاظت در محل کار موجب نظم، آراستگی و یکپارچکی میان پرسنل می‌شود. لباسکار کاپشن و شلوار نوعی از لباس کار است که برای استفاده در فصول سرد سال کاربرد دارد. گاهی صاحبان مشاغل و سازمان‌ها از کاپشن و شلوار تبلیغاتی جهت تبلیغ برند یا محصول خود استفاده می‌کنند.

می‌توانید برای خرید کاپشن و شلوار با تولیدی لباس کار کساء تماس بگیرید.

ویژگی‌های لباسکار کاپشن و شلوار

لباس‌کارهای کاپشن و شلوار دارای ویژگی‌های گوناگونی هستند. از جمله ویژگی‌های یک لباسکار کاپشن و شلوار مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طراحی و رنگ‌بندی: لباسکارهای دو تکه دارای طراحی و رنگ‌بندی‌های متنوعی هستند. برخی مدل‌ها به‌صورت تک رنگ مانند کاپشن و شلوارهای طوسی، قرمز، زرد و…  طراحی می‌شوند. نوعی دیگر از لباسکار کاپشن و شلوار ترکیبی از دو رنگ مختلف دارند. لباس‌کارهای کاپشن و شلوار دارای جیب‌های مختلفی هستند. در اغلب این نوع لباس‌ها چهار جیب بر روی کاپشن و چهار یا شش جیب بر روی شلوار قرار داده شده است.
  • ضد آب و حریق : لباس‌کارهای دو تکه یا کاپشن و شلوار اغلب دارای خصوصیاتی چون ضد آب و ضد حریق هستند. این خصوصیات کارگران و کارکنان را از خطرات ناشی از رطوبت و آتش‌سوزی محافظت می‌کند.
  • دوخت مناسب: بیشتر لباس‌کارهای کاپشن و شلوار دارای دوخت‌های مناسب و مقاومی هستند تا در برابر پارگی و فشارهای ناشی از کار مقاومت داشته باشند. اغلب این لباس‌کارها دارای دو دوخت هستند که همین می‌تواند موجب مقاومت این لباس‌کارها در برابر شرایط سخت کاری شود.
  • راحتی و سازگاری: اغلب طراحان لباس‌کار سعی دارند تا این لباس‌ها راحت و سازگار با محیط‌های کاری باشند. بنابراین لباسکار کاپشن و شلوار باید راحت باشد و متناسب و سازگار با محل کار طراحی شود. لباس‌کار کاپشن و شلوار طراحی ساده‌ای دارند تا کارگران و کارکنان در هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند.

کاربرد لباس‌کار کاپشن و شلوار

از جمله کاربردهای لباس‌کار کاپشن و شلوار محافظت کامل از بدن در برابر خطرات ناشی از محیط‌های کاری است. از دیگر کاربردهای کاپشن و شلوار این است که موجب یکپارچگی کارکنان یک شرکت می‌شود. در واقع کارکنان هر بخش با پوشیدن کاپشن و شلوار با رنگ خاص متحد‌الشکل و قابل شناسایی خواهند شد. از بیشتر لباس‌کار‌ها برای تبلیغات بهره گرفته می‌شود. از کاپشن و شلوار تبلیغاتی نیز برای تبلیغ محصول یا برند موردنظر استفاده می‌شود. لباس‌کار کاپشن و شلوار برای مشاغل گوناگونی از جمله مکانیکی، برقکاری، جوشکاری، آتش‌نشانی کاربرد دارد. هر یک از این مشاغل از کاپشن و شلوارهای مخصوص شغل خود استفاده می‌کنند تا در برابر خطرات احتمالی ایمنی لازم را داشته باشند.

جنس لباس‌کار کاپشن و شلوار

 لباس‌کار کاپشن و شلوار باید دارای جنسی مناسب با شرایط کار باشد. جنس لباس‌کار باید به‌گونه‌ای طراحی شود که در برابر چروکیدگی مقاوم باشد و الکتریسته ساکن تولید نکند. برای تولید کاپشن و شلوار به‌طور معمول از 70 درصد پنبه و 20 درصد پلی‌استر در گرماژهای مختلف استفاده می‌شود. این نوع از لباس‌کار باید پاسخگوی نیار کاربران در شرایط آب و هوایی مختلف باشد. در تولید لباسکار کاپشن و شلوار باید از پارچه‌هایی استفاده شود که در مقابل حرارت زیاد و سوختگی ناشی از کار مقاومت داشته باشند. از جمله پارچه‌هایی که برای دوخت لباسکار کاپشن و شلوار مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به پارچه کتان، جین، فلامنت و ترگال اشاره کرد.

بهترین کاپشن و شلوار تبلیغاتی

بهترین کاپشن و شلوار تبلیغاتی را می‌توانید از پوشاک صنعتی کساء سفارش دهید. تقریباً بیشتر شرکت‌هایی که از لباس‌کار برای کارکنان و کارگران خود استفاده می‌کنند لوگوی خود را بر روی لباس‌کارها چاپ می‌نمایند. این کار موجب افزایش اعتبار شرکت و تبلیغ برند آن‌ها خواهد شد.

قیمت لباسکار کاپشن و شلوار

قیمت لباسکار کاپشن و شلوار به عوامل مختلفی چون سایز بندی، جنس پارچه، طراحی و نوع دوخت آن بستگی دارد. مشخصا هرچه اندازه بزرگ‌تر باشد قیمت نیز بیشتر است. اگر در تولید کاپشن و شلوار از پارچه‌های ضد حریق یا ضد آب استفاده شود قیمت افزایش می‌یابد. در واقع جنس پارچه مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت آن است. استفاده از پارچه‌های باکیفیتی چون جین و کتان موجب مقاومت بیشتر لباس‌کار می‌شود و در نتیجه قیمت آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود. برای تولید برخی از لباس‌کارها از دو دوخت استفاده می‌شود تا مقاوم‌تر باشند و این نیز در قیمت تمام‌شده آن‌ها مؤثر خواهد بود. برخی از تولیدی‌ها از طراحی‌های مدرنی برای تولید لباس‌کار کاپشن و شلوار استفاده می‌کنند که می‌تواند در قیمت این نوع لباس‌ها تأثیرگذار باشد.

خرید لباسکار کاپشن و شلوار

در هنگام خرید لباسکار کاپشن و شلوار باید به نکاتی مانند اندازه، جنس، کیفیت دوخت و متناسب بودن آن با محل کار توجه کرد. برای خرید لباس‌کار کاپشن و شلوار به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید محصولی باکیفیت را خریداری نمایید. تولیدی کساء یکی از تولیدکنندگان لباس‌کارهای مختلف از جمله کاپشن و شلوار است. اگر به‌دنبال خرید لباس‌ کار و کاپشن و شلوار تبلیغاتی با بهترین قیمت و کیفیت هستید می‌توانید به تولیدی کساء مراجعه کنید.

محصولات مشابه

کاپشن تک

انواع کاپشن تک تبلیغاتی در رنگ بندی و سایز بندی برای موسسات، شرکت ها، سازمان ها و کارخانه ها. امکان درج لوگو سازمان به سفارش شما.

لباسکار یکسره

لباس کار یکسره

مناسب مشاغلی که دارای فعالیت بدنی زیاد هستند. بدن فرد را به صورت کامل پوشش می دهد و مانع از کثیفی لباس شخصی درحین انجام فعالیت های مختلف می‌شود.

تیشرت یقه گرد پنبه

تی شرت یقه گرد

انواع تیشرت یقه گرد تبلیغاتی، تیشرت تبلیغاتی، تیشرت ساده تبلیغاتی، تیشرت پنبه ای تبلیغاتی، با چاپ و گلدوزی و رنگ بندی به سفارش شما.