بهترین کارگاه تولیدی لباس کار

بهترین کارگاه تولیدی لباس کار در جهت خرید مطمئن و راحت مشتریان اهداف مختلفی را دنبال می‌کند. برای تولید انواع فرم‌های کار در صنعت‌های گوناگون بایستی لباس کار متناسب با آن کار تولید شود. بالاترین کیفیت و بهره‌گیری از پارچه‌ای مناسب با شغل مربوطه از مهم‌ترین اهداف یک تولیدی لباس کار است. کارگاه تولیدی لباس کار کسا یکی از بهترین مجموعه‌ها در جهت تولید لباس کار در مشاغل مختلف است. در این مقاله با ما همراه شوید تا بیشتر در مورد خصوصیات بهترین کارگاه تولیدی لباس با شما صحبت کنیم.

تولیدی لباس کار کسا

تولید لباس از عملیات مختلفی تشکیل می‌شود که برای ساخت یک لباس مورد نیاز به کار می‌روند. در واقع تولید لباس شامل پروسه‌های مختلف مثل برش، دوخت و مرحله تکمیل است. همه فرآیند تولید به کارهای فرعی که برای تولید یک لباس مخصوص مورد نیاز است گروه‌بندی می‌شوند. بعضی از این عملیات با توجه به نوع ابزار و وسایل موجود، راه‌های مورد استفاده و تجربه کاری متفاوت هستند. تولیدی لباس کسا انواع لباس کار مانند لباس کار تبلیغاتی، لباس کار صنعتی، تیشرت تبلیغاتی و غیره را تولید می‌کند. لباس کار برای تبلیغات یکی از راه‌های تبلیغات موثر در بازاریابی جدید است. لباس کار تبلیغاتی مکانی برای چاپ اسم برند و لوگوی مشتری است و می‌توان آن را به عنوان یک هدیه برای تبلیغات به کارگاه‌ها و کارخانه‌ها داد. همچنین با ایجاد یک طراحی مخصوص می‌توان یک لباس کار نوین تولید کرد.

شرکت تولید لباس کسا در سال 1379 فعالیت خود را در خصوص تولید تی شرت تبلیغاتی و لباس کار مورد استفاده برای کارگران آغاز کرد. این شرکت با تولید انواع لباس کارهای تبلیغاتی و قرار دادن هدف خود در راستای بهترین کیفیت و دادن سرویس مناسب به مشتریان همواره توانسته که رضایت خریداران را کسب کند. این شرکت با تلاش مستمر و دارا بودن نگرش تولید بهترین و با کیفیت‌ترین البسه با توجه به نوع کسب و کار توانست عنوان اولین و بهترین تولیدکننده لباس کار را به خود اختصاص بدهد.

بیشتر بخوانید:  نکات ایمنی در انتخاب لباس کار | ایمنی لباسکار

معیارهای تولید لباسکار کسا

آن­چه سبب کسب رضایت مشتریان در جهت انتخاب محصولات و خرید از یک کارگاه تولید می‌شود بهره‌گیری از انتخاب بهترین کیفیت و جنس لباس‌ها است. پارچه‌ها با بالاترین کیفیت متناسب با کسب و کار مربوطه یکی از مهم‌ترین ارکانی است که بایستی در دستور کار تولید لباس کار قرار بگیرد. در زیر به قواعد تولید لباس کار استاندارد و مناسب درجه یک اشاره می‌کنیم:

رنگ پارچه

در نظر داشته باشید که از اصلی‌ترین مواردی که بایستی در تولید لباس کار در نظر گرفت رنگ پارچه است. به این دلیل که این لباس بایستی در شب تاریک و روز روشن به خوبی قابل رویت باشد. به عنوان مثال برای شغل پاکبانان که شب‌ها مشغول به نظافت خیابان‌ها هستند لازم است که برای حفظ جان آن‌ها از لباس‌هایی استفاده شود که به در تاریکی شب به خوبی قابل دیدن باشند. ولی باید بدانید که بیشترین رنگی که در تولید لباس استفاده می‌شود طوسی، سرمه‌ای و خاکستری است. چنان­چه کمی دقت کنید در زمان طراحی این البسه از نوارهای شبرنگ مانند نارنجی و یا سبز فسفری استفاده می‌شود تا لباس به راحتی قابل مشاهده و رویت باشد. رنگ پارچه از مهم‌ترین مواردی که کارگاه تولیدی کسا با توجه به شغل مورد نظر مشتری به آن اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

کارگاه تولیدی لباس کار

جنس پارچه

جنس پارچه یکی از دیگر مواردی است که کارگاه تولیدی کسا در زمان تولید لباس کار به آن اهمیت زیادی می‌دهد. البسه افرادی که در مکان‌های بسیار گرم در ساعات زیادی مشغول به کار هستند باید از الیاف طبیعی تولید شود. در نظر داشته باشید که الیاف طبیعی مثل نخ کتان و نخ پنبه از جمله جنس‌هایی هستند که هوا می‌تواند به خوبی در منافذ لباس جریان داشته باشد. چنان چه این موضوع مهم در تولید و طراحی لباس در نظر گرفته نشود سبب ایجاد تعریق و گرما در فرد می‌شود. در نتیجه خستگی و کلافگی ناشی از جنس نامناسب پارچه در لباس کار سبب می‌شود تا افراد نتوانند بازدهی عالی در کار خود داشته باشند و بازدهی کار به شدت افت می‌کند.

بیشتر بخوانید:  نکات انتخاب رنگ لباسکار | رنگ لباس کار

تولید پوشاک صنعتی

تولید پوشاک صنعتی یکی از بخش‌های صنعت پوشاک و نساجی است که به ساخت و تولید انواع لباس کار، لباس فرم اداری، لباس ایمنی و غیره می‌پردازد. در نظر داشته باشید که این تولیدات با هدف حفاظت از کارگران در مقابل برخی خطرات کار تولید می‌شود.

مرحله‌های تولید پوشاک و لباس فرم در شرکت کسا را در زیر توضیح می‌دهیم:

  1. طراحی: این مرحله شامل تولید پوشاک صنعتی و طراحی است. در این بخش بر طبق نیازهای کار و محل کار، طرح لباس ایمنی و یا لباس کار ریخته می‌شود.
  2. خریدن مواد اولیه: خریدن مواد اولیه در دستور کار دوم است. مواد اولیه لازم برای تولید لباس‌های صنعتی شامل نخ، پارچه، زیپ و دکمه است.
  3. برش: این مرحله شامل برش پارچه بر طبق طرح لباس کار و یا لباس ایمنی است.
  4. دوخت: مرحله چهارم ساخت لباس صنعتی شامل دوخت است. در این بخش قطعه‌های بریده شده لباس با بهره‌گیری از ماشین‌آلات دوخت به یکدیگر وصل می‌شوند.
  5. پایان کار: این مرحله از تولید در پوشاک صنعتی پایان کار است. ر این بخش لباس ایمنی و یا لباس کار آماده شده است و داخل بسته‌بندی قرار می‌گیرد و به مشتری تحویل داده می‌شود.

 نتیجه‌گیری

در این مقاله در مورد اینکه لباس کار چیست و بهترین کارگاه تولیدی لباس کار با نام کسا صحبت کردیم. شما می‌توانید برای درخواست لباس فرم و یا سایر البسه مورد نیاز به این تولیدی لباس مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *