4 دلایل ضرورت استفاده از لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار

لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار و تاثیر آن بر آگاهی از برند برای همه مشاغل، به ویژه استارت‌آپ‌ها حیاتی است. اغلب اوقات کسب و کارهای کوچک (مانند شرکت‌های حمل و نقل) که تازه شروع به فعالیت کرده‌اند، بودجه بازاریابی گسترده‌ای مانند رقبای بزرگ‌تر خود ندارند. و بدون هزینه کردن برای خدمات کارشناسان بازاریابی، اغلب دشوار است که برند خود را در معرض دید قرار دهید و مشتری جذب کنید. کارکنان و برند شما به هر فرصتی برای دیده شدن نیاز دارند. خوشبختانه، استفاده از لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار یک ایده عالی و مقرون بصرفه برای افزایش آگاهی از برند است. خواه شما یک گروه یک نفره یا یک تیم بزرگ‌تر هستید. از ایجاد حس غرور حرفه‌ای و تشویق روحیه تیمی گرفته تا کاهش هزینه ‌ها و تبلیغ برند شما، همه مزایای استفاده از لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار هستند.

1: تقویت حس وفاداری و تعلق با لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار

کارکنان و کارگران قلب هر کسب و کاری هستند و بدون تلاش سخت آن‌ها کسب و کار شما نمی‌تواند سرپا بماند. اگر به کارکنان لباسکار تبلیغاتی شیک و حرفه‌ای ارائه شود، می‌توانند به مشتریان شما نشان دهند که چقدر از کار در شرکت شما افتخار می‌کنند. اگر کارکنان خوب به نظر برسند و احساس خوبی داشته باشند، احتمال دارد عملکرد بهتری در محل کار داشته باشند و این به نوبه خود باعث افزایش بهره وری کلی کسب و کار می‌شود. شما حتی می‌توانید لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار خود را با ثبت نام برند روی لباس سفارشی کنید تا یک فرم خاص داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  نکات ایمنی در انتخاب لباس کار | ایمنی لباسکار

مزایا لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار

2: کاهش هزینه‌ها با استفاده لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار

وقتی کارکنان لباس‌های خود را به محل کار می‌آورند، اغلب آن‌ها را خراب می‌کنند و این منجر به یک چرخه گران قیمت و بی‌ پایان از تعویض لباس می‌شود. اگر تصمیم دارید لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار را را استفاده کنید می‌توانید خدمات شستشوی لباس را برای کارکنان خود ارائه دهید تا مجبور نباشند پول خود را برای شستشو و تعویض لباس فرم خود خرج کنند. اگر عملی نیست که چنین خدماتی ارائه دهید، باید به کارکنان خود اطلاع دهید که ممکن است بتوانند مالیات فرم را مطالبه کنند تا به پوشش چنین هزینه هایی کمک کند.

3: ایمنی کارکنان با لباسکار تبلیغاتی

در هر حوزه‌ای که کار می‌کنید، چه ساخت و ساز چه حمل و نقل کار، حفظ ایمنی کارکنان بیشترین الویت را دارا است. از لباسکار با قابلیت دید بالا گرفته تا تی‌ شرت‌های تبلیغاتی، لباسکار باید مناسب کسب و کار شما و خطراتش انتخاب شود. هنگام انتخاب لباس کار تبلیغاتی برای کارکنان خود، مهم است که ایمنی را در نظر بگیرید. لباس کار باید از مواد با کیفیت ساخته شده باشد که برای محیط کارهای خاص مناسب باشد. همچنین درصورت لزوم باید دارای ویژگی‌های ایمنی مانند رنگ‌های روشن، ضد آتش، ضد آب و … باشد.

4: لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار = تبلیغات برند شما

لباسکار تبلیغاتی، خود را به عنوان یک استراتژی بازاریابی کلیدی در زمینه تبلیغات کسب و کار ثابت کرده است. برای افزایش آگاهی از برند، می‌توانید با استفاده از لباسکار تبلیغاتی، مشتریان بالقوه و فعلی خود را به لوگو، برند، محصولات و خدمات خود جذب کنید.

بیشتر بخوانید:  پیام تیشرت تبلیغاتی برای شرکت چیست؟

اگر کارکنان شما از لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار راضی باشند، احتمالاً لباس فرم خود را هنگام بیرون رفتن نیز به تن می‌کنند که در نتیجه به گسترش دامنه مشتریان شما کمک می‌کند. هرچه افراد را بیشتر در معرض کسب و کار خود قرار دهید، بیشتر با برند شما آشنا می‌شوند و در نتیجه، وقتی به خدماتی نیاز دارند یا آماده خرید هستند، احتمالاً اولین مقصد آن‌ها شرکت شما خواهد بود. در اصل، هر کجا که لباس کار تبلیغاتی شما پوشیده می‌‌شود، شرکت شما به صورت رایگان تبلیغ می‌شود.

اهمیت لباسکار تبلیغاتی در کسب و کار

چندین مزایا وجود دارد که کسب و کار شما می‌تواند پس از معرفی لباس کار تبلیغاتی انتظار داشته باشد. به ویژه برای کسب و کارهای تازه تاسیس، ضروری است که از روش‌های بازاریابی مقرون به صرفه مانند لباس کار تبلیغاتی در کسب و کار استفاده کنند تا شناخت برند را افزایش دهند و  مشتریان وفادار ایجاد کنند. اکنون که برند تجاری شرکت خود را تقویت کرده‌اید، می‌توانید روی وظیفه مهم‌تر بهبود تجربه مشتری تمرکز کنید. همچنین از سلامت شغلی و نقش لباس کار در آن نباید غافل شد.

منبع: https://www.linkedin.com/pulse/why-branded-uniforms-important-steel-city-marketing-ltd/

منبع: https://www.linkedin.com/pulse/why-personalised-workwear-important-branding-creative-apparel/

منبع: https://www.marketingmasterminds.org/2018/12/branded-workwear-personalized-work-uniforms.html

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *