سفارش لباس کار از تولیدی پوشاک صنعتی

لباس فرم که در محیط کار کاربرد دارد تنها یک لباس معمولی نیست؛ بلکه به عنوان یک پوشش حفاظتی برای افراد شاغل در محل کار برای جلوگیری از آسیب‌های محل کار است. از مهم‌ترین خصوصیات لباس کار صنعتی این است که از بدن افراد در مقابل عواملی که خطرساز هستند حفاظت کند. به همین دلیل است که به شرکت‌ها در هر صنعتی توصیه می‌شود که برای پرسنل خود یک لباس کار مخصوص سفارش دهند. لباس کار برای هر مجموعه کاری متناسب با نیازهای آن کسب و کار است. برای سفارش لباس کار لازم است که به یک شرکت تولیدکننده لباس کار که همه معیارهای لازم برای ساخت یک لباس کار را مطابق با سلیقه شما به کار می‌برد مراجعه کنید. شرکت تولیدی کسا یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید لباس کار صنعتی در تهران فعالیت دارد. شما می‌توانید برای سفارش لباس کار به این مجموعه مراجعه کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد سفارش لباس کار از تولیدی پوشاک صنعتی با شما صحبت کنیم.

ضرورت استفاده از لباس کار

همان‌طور که پیش از این ذکر مردیم ضرورت استفاده از لباس کار به دلیل محافظت از جان کارکنان یک شرکت است. این کار می‌تواند تا حد زیادی خطرات ناشی از محیط کار مانند برق‌گرفتگی، ضربات، سوختگی و غیره را پایین بیاورد. این البسه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در مقابل شرایط آب و هوایی به خوبی مقاومت کنند. لباس کار می‌تواند یکپارچگی را در یک محیط کاری ایجاد کند و سبب نظم بیشتری در یک مجموعه شود.

ضرورت استفاده از لباس کار

 خصوصیات لباس کار صنعتی مناسب

در زیر به اصلی‌ترین ویژگی‌ها که یک لباس کار صنعتی می‌تواند داشته باشد اشاره می‌کنیم:

  • لباس کار بایستی با سایز افراد متناسب باشد. به این معنی که لباس کار نباید خیلی کوچک یا بزرگ باشد و فرد در آن راحتی لازم را داشته باشد.
  • عوض کردن لباس کار در وقت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. در محیط کار نباید از البسه باز و پاره شده استفاده کرد.
  • افراد شاغلی که بیش از حد نرمال در معرض گرد و خاک هستند لازم است که از البسه لبه‌دار بهره ببرند.
  • افرادی که در معرض مواد شیمیایی زیادی هستند بایستی از البسه‌ای استفاده کنند که گازها و آب به داخل آن نفوذ نکند.
بیشتر بخوانید:  نحوه نگهداری از لباسکار | شستشوی لباس کار

موارد بالا برخی از ویژگی‌های لباسکار صنعتی است.

سفارش لباس کار صنعتی از تولیدی پوشاک صنعتی

در سفارش لباس کار باید بدانید که همه لباس‌های مخصوص کار به یک صورت دوخته نمی‌شوند. هر دسته از البسه دارای خصوصیت خاص و منحصر به فردی است. به عنوان مثال برای این که یک لباس کار را برای یک محیط ساختمانی خریداری کنید باید به ایمنی بیشترین توجه را داشته باشید. اما اگر می‌خواهید برای کار در رستوران و یا کافی‌شاپ لباس کار بخرید باید به شیک و به روز بودن آن دقت کنید.

در محیط کاری که سفارش و خرید لباس کار برای شغل‌های مختلف الزامی باشد وظیفه کارفرما است که لباس کار را برای کارکنان خود تهیه کند. جنس لباس کار باید به لحاظ شست‌وشو، سوراخ شدن، درزگیری، نیروی کششی و تعریق مورد تست قرار بگیرد. در این صورت که مقدار کارایی و استحکام آن‌ها در طول روز مورد سنجش قرار بگیرد. به همین دلیل است که نوع پوشش شما وابسته به نوع و محل کار شما است.

سفارش لباس کار: انواع لباس کار

طراحی لباس کاری باید به صورتی باشد که از فرد در یک روز کاری حفاظت کامل کند. غیر از این که فرد بایستی به اندازه کافی در لباس کار احساس راحتی داشته باشد. از سمت دیگر جنس لباس کار باید با توجه به شرایط جوی در نظر گرفته شود. زیرا محیط‌هایی که گرم هستند نیاز به لباس‌های نخی و خنک دارند. به علاوه مشاغل زیادی هستند که در فضای باز هستند. این موضوع بایستی در طراحی و دوخت البسه کاری در نظر گرفته شود. نکته دیگری که یک تولیدی پوشاک صنعتی در نظر می‌گیرد این است که رنگ، سبک و مدل لباس فرم را به صورت آزاردهنده یا خسته کننده در نمی‌آورد. در بعضی از شرکت‌ها پرسنل موظف هستند تا کفش محافظ بپوشند. این کار سبب می‌شود تا افراد دچار حوادث نشوند.

بیشتر بخوانید:  پارچه لباس کار با کیفیت باید چگونه باشد؟

در بعضی از مکان‌های کاری لازم است که افراد شاغل از جلیقه کاری یا ژاکت و یا حتی استفاده کنند. این لباس‌ها به عنوان محافظ برای پرسنل به کار می‌روند. اما در بعضی دیگر از شغل‌ها لازم است که پرسنل تی‌ شرت تبلیغاتی راحت و سبک بپوشند. همه این موارد به شرایط کاری و محیط وابسته است.

سفارش انواع لباس کار

در زیر به چند نمونه از انواع لباس کار اشاره می‌کنیم:

  • خرید لباس کار دید در شب: برای این که دید در شب بهبود پیدا کند و افراد در محیط تاریک به خوبی شناخته شوند لازم است که از لباس‌های مخصوص دید در شب بهره برد. به عنوان مثال اگر شغل مورد نظر ساخت و ساز در اطراف جاده‌ها باشد لازم است که از لباس کار شبرنگ استفاده شود. این نوع لباس کار می‌تواند به صورت تی‌شرت، کت، ژاکت و یا کلاه باشد.
  • خرید لباس کار ضد حریق: همان‌طور که می‌دانید آتش‌سوزی از اتفاقات خطرناک است. بنابراین آتش‌نشان‌ها بایستی که از لباس کار ضد حریق بهره ببرند. همچنین در محیط‌هایی که احتمال آتش‌سوزی بالا است لازم است که از البسه ضد آتش استفاده شود.
  • خرید لباس کار مهندسی: خطرات احتمالی در محیط‌های فنی و مهندسی بیشتر است. بنابراین باید لباس‌های مخصوص این مکان‌ها دوخته شود. به طور معمول لباس‌ها در محیط مهندسی مقاوم و ضخیم هستند تا امنیت کارکنان آن جا حفظ شود. همچنین از لوازم جانبی مانند جیب، دکمه و زیپ برای لباس کار مهندسی استفاده می‌شود.

در بالا به چند مورد از انواع لباس کار اشاره کردیم.

 نتیجه‌گیری

در این مقاله در مورد لباس کار و ضرورت استفاده از آن و سفارش آن از تولیدی پوشاک صنعتی صحبت کردیم. لازم است که با در نظر گرفتن معیارهای لازم لباس کار مناسب خود را سفارش دهید. تولیدی پوشاک کسا یکی از شرکت‌های تولیدکننده لباس کار است که می‌توانید لباس‌های فرم شرکت خود را از این تولیدی خریداری کنید.

اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *